AIRsoftCOMmunity
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

AIRsoftCOMmunity

Norsk Airsoft community.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ØK: Noen som vil selge grei softgun?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Zander

Zander


Antall Innlegg : 39
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : Kolbotn

ØK: Noen som vil selge grei softgun? Empty
PosteTema: ØK: Noen som vil selge grei softgun?   ØK: Noen som vil selge grei softgun? EmptySøn Sep 14, 2008 3:36 am

Heisann. Noen som vil selge meg en grei softgun, til en burkbar pris? Razz Kan være fint med en backup til bazzoka-en min.. lolz
Planen min er at jeg kjøper den, og dere tar vare på den (f.eks at den ligger hos henrik), så slipper jeg styr med foreldre og sånt.. Får sikkert lov til å ha softgun, men bedre om dem ikke vet det. Razz
Til Toppen Go down
Leif-Lasse




Antall Innlegg : 54
Join date : 13.09.2008
Bosted : Tårnåsen

ØK: Noen som vil selge grei softgun? Empty
PosteTema: Re: ØK: Noen som vil selge grei softgun?   ØK: Noen som vil selge grei softgun? EmptySøn Sep 14, 2008 12:43 pm

ja asså ta en titt på min salgs tråd hvor jeg selger eine stykk Mp5 og eine stykk S&W m4505, jeg kan godt oppbevare softgunnen for deg vis du vil det Wink
Til Toppen Go down
Henrik




Antall Innlegg : 54
Join date : 12.09.2008
Bosted : Tårnåsen

ØK: Noen som vil selge grei softgun? Empty
PosteTema: Re: ØK: Noen som vil selge grei softgun?   ØK: Noen som vil selge grei softgun? EmptySøn Sep 14, 2008 12:49 pm

Sjekk Lasse sin tråd.
Til Toppen Go down
http://www.aircom.moo.no
Zander

Zander


Antall Innlegg : 39
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : Kolbotn

ØK: Noen som vil selge grei softgun? Empty
PosteTema: Re: ØK: Noen som vil selge grei softgun?   ØK: Noen som vil selge grei softgun? EmptySøn Sep 14, 2008 2:14 pm

Jawohl skal gjøre det.
Til Toppen Go down
Sponsored content





ØK: Noen som vil selge grei softgun? Empty
PosteTema: Re: ØK: Noen som vil selge grei softgun?   ØK: Noen som vil selge grei softgun? Empty

Til Toppen Go down
 
ØK: Noen som vil selge grei softgun?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» softgun filmer :)
» Softgun Krig
» selger softgun kuler
» softgun butikk i oslo?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
AIRsoftCOMmunity :: Kjøp & Salg :: Kjøp\Salg - Softguns-
Gå Til: